A terv teljesítve, köszönjük!

Az 5-ös kategória harmadik helyét szerezte meg Gyöngyösi Marcell és Kollár Károly Opel Astrával a Baranya Kupán, az Országos Rali 2 Bajnokság hatodik futamán. Ezzel túl is teljesítették a tervet, hiszen három kiesés után nem csak hogy átgurulhattak a célkapu alatt, de fel is állhattak a céldobogó harmadik fokára.

Ezzel az eredményükkel az év végi harmadik hely újra elérhető közelségbe került, úgyhogy a csapat motiváltabb, mint valaha.

„Nagyon boldogok vagyunk, utoljára a Miskolc Ralin értünk célba, és három kiesés után már éppen ideje volt, hogy kárpótoljuk valamivel a csapatot — mondta Gyöngyösi Marcell. — Nem mentünk igazán jól, ennél mi sokkal gyorsabbak vagyunk ezeken a pályákon, de nagyon feszült voltam és nagyon szerettem volna célba érni.

A mezőny eleje gyors volt, őket akkor sem tudtuk volna megszorongatni, ha a legjobb formánkat hozzuk.

Egy kalandunk volt, amikor egy balos visszafordító előtt túl rövid féktávot vettem és négy füstölő kerékkel tolattunk. Mondhatnám, hogy zseniálisan fogtam meg, de nem, csak utasok voltunk. Szerencsére nem találtunk el semmit és csak négy-öt másodpercet veszítettünk. Legalább a szurkolóknak tetszett.

Ezzel a harmadik hellyel egy csomó pontot szereztünk, az önbizalmunk is visszatért sőt,  a bajnokság harmadik helye is elérhető közelségbe került, úgyhogy nagyon motiváltak vagyunk. A két hátralévő verseny nagyon kemény lesz!

Szeretném megköszönni mindenkinek, aki hozzásegített minket, hogy a célban tudjunk ünnepelni, a csapatunknak, Hevesi Pistinek, aki eljött velünk a versenyre, Daninak, a navigátorom barátnőjének, aki a csapatvezetőnk volt és a szurkolóknak is, akik nélkül nem lenne érdemes versenyezni.“

A Gyöngyösi—Kollár páros együttműködő partnerei:

Novala-Net, Central Phone, Siraprint, Digitalway Hungary, Fúzió Telekom, 24H, FÉSZ Zrt.,Valemix Kft., Mobile Cafe, Grancars Kft. Tordasi Élményfalu, Flexorg, Cablework, „Technogen”, Wayteq, Danica cukrászda, SELIX, Red-Solutions, DSZK Telekom, Jurásek Kft., Kollár és társa Kft,. KFöld-Tech, Hotel Silvanus, CAPLAND, BP Shop, RISKA, Edike Relax, CELI 

Zsirpapa–Mészáros Sándor, Lada VFTS, Mecsek Rally 2025

Zsírpapa: Jön a ’90-es évek!

Már tréleren a VFTS, benne az új főtengely, az utolsó pillanatban elkészült kuplung és irány a vizsgabázis, hogy a friss műszakival rajthoz tudjon állni az Országos Historic Rally Bajnokság utolsó futamán, a Zemplén Rallyn. Zsírpapa és Mészáros Sándor is felkészültek, amire szükség is lesz, hiszen Papa szerint visszatér a ’90-es évek és házon belülről kap egy igen komoly ellenfelet.

„Figyelj ide, minden rendben – nyugtatott meg Zsírpapa. – Új főtengely van a VFTS-ben. Három verseny volt a régiben és mivel a negyediken szokott eltörni, gondoltam ideje kicserélni. Négy éve pont a Zemplén előtt nem cseréltettem ki, ki is könyökölt a hajtórúd, de most ilyen probléma nem lesz.

Csima Karcsi cserélte ki, tudod a Car-Csi Trade Kft.-s, de mi csak Kareszkának hívjuk. Itt áll mellettem éppen. Nagy Isti csinálta a kuplungot, nagyon jó lett. Egy kicsit későn adtam neki oda, úgyhogy későn kaptuk vissza, de Kareszka vasárnap bejött a műhelybe és egész nap az Öreglányon dolgozott, úgyhogy mindennel elkészültünk.

Zsírpapa, Kunmadaras 2025
Fotó: Bittó Zsolt // Zsírpapa, Kunmadaras 2025

Zemplén jó lesz. Két pálya van, mind a kettőt nagyon szeretem. Jobb lett volna négy, de most mit csináljunk, ezen a kettőn fogunk menni, de higgyétek el, így is jó lesz a hangulat. Gyertek minél többen, szurkoljatok és érezzük jól magunkat, amúgy is éppen elég gyík van az életben, pont ráfér már mindenkire egy kis rally.

Jön Wirtmann is. Remélem, a vénember végre letalál egyszer úgy, hogy nem esik be. Tudod mit, most az egyszer, hadd verjen meg, nem bánom, nyerjen ő, csak találkozzunk a célban.

Várjál már! Tudom, a szponzorokat el kell mondani, csak el ne felejtsem közben: Köszönöm a Fazekas Kft.-nek, az Etikett Print Kft.-nek és az LSP Kft.-nek hogy ott lehetünk Zemplénben – nagyon aranyosak, hogy támogatnak –, Kareszkának és Nagy Istinek, hogy elkészült az autó, meg a családomnak, hogy elviseltek két verseny között. Zemplén után kisimultabb leszek, megígérem.

Na, de amit mondani akartam: jön Rauth Tibi! Emlékszel még rá? A ’90-es években úgy mentünk, hogy Pethő Tyutyu, Rauth Tibi meg mi. Egy műhelyben voltunk, pontosabban Rauth Tibijében. Eddig szervizelt nekem, de most kitalálta, hogy ő is indul egy VFTS-sel, úgyhogy nagyon jó lesz a mezőny. Egy baj van, hogy eddig Tibi meg Hosszú Lacika (Sift László) szervizeltek, de már Lacika is építi a Gruppe 2-esét, ő is indul jövőre, most viszont megszívta, mert egyedül kell szervizelnie nekem is meg a Rauthnak is.

Zsirpapa–Mészáros Sándor, Lada VFTS, Győr Rally 2025

 

Az a szerencse, hogy jövőre jön Kiscsatári is, vett egy A-s Zsigulit, de VFTS lesz belőle. Tudod ő adott szerszámot, amikor a parkettás cuccomat vittem el versenyre. Bakker, nagyon jó mezőny lesz jövőre, de kell keresnem egy szerelő brigádot. Azt mondja Rauth Tibi, itt áll mellettem, hogy már úgyis kiöregedtem, majd én szervizelek nekik jövőre. Hát az megnézhetik, majd viszek nekik egy (parketta) csiszolót, azt tologathatják a szervizparkban.

Szóval az a lényeg, jó lesz a Zemplén Rally, gyertek, vigyázzatok magatokra, puszi a csajoknak. Ennyi elég, nem? A többit majd a pályán.