Az abszolút 11. helyet szerezte meg a Mikulás Rallyn Dudás Gergő és Szabó Bence a Clone Rally Team N-es Mitsubishijével, míg csapattársuk Dián Attila és Papp György a megszokott széria Mitsubishijükkel a negyedik gyorsaságin féltengelytörés miatt adták fel a versenyt.
Az ORC idei bajnokát ezúttal nem a megszokott R4-es Mitsubishivel láthattuk versenyzeni, hanem ugyanazzal az N-es Lancerrel állt rajthoz, amivel a Veszprém Rallyn is indult, az itinert pedig Szabó Bence olvasta.
„Az R4-es Mitsubishink sajnos hengerfejes lett a Nyíregyháza Rallyn, ezért az N-essel álltunk rajthoz, de ez egyáltalán nem zavart, hiszen önfeledt, látványos autózást terveztünk – mondta Dudás Gergő.
– Ez részben sikerült is, hiszen ahol sok néző volt, ott meghúztam, de amúgy meg annyira elkapott a versenyszellem, hogy inkább arra figyeltem, gyorsan menjünk. Az N-es autóhoz képest egész jó időket autóztunk.
Ez volt a harmadik versenyem murván és a Veszprém Rallyhoz képest is éreztem a fejlődést. Az utolsó körben pedig megautóztattam Papp Gyurit is.“
Ez azért volt lehetséges, mert a Dián–Papp kettős a negyedik gyorsaságin kiesett.
„Nekem a Mikulás Rally a kedvencem, egész évben ezt vártam és már hetek óta készültem rá, hogy egy jót autózzunk. Nem érdekelt az idő, csak menni akartam a Mitsubishivel – mondta Dián Attila.
– A tesztet is nagyon élveztem, de sajnos a versenyünk rövidebb lett a tervezettnél. A negyedik gyorsaságin, ahogy elrajtoltunk, nagyon ki volt gödrösödve a pálya, ugrott egyet az autó és eltört a bal hátsó féltengelycsuklónk, úgyhogy ott véget is érte a versenyünk.
Nagyon bosszantó, mert most megint várhatok egy éviga a Mikulás Rallyra.“
A Clone Rally Team együttműködő partnerei
Aqua-line Bau Kft., Blessed Road Kft., Clone GSM Komárom, DESEF Silver Security, Dream Light Theatre Bt., Eszo Kft., Fehér Rendszerház Informatikai Kft., FHO, FUEL, JutaVit, Kacsándi Elektro Kft. 1977, Kraftwerkbau, OLP TECH Kft., Prometric Test Center, Rodeo Speed Car Kft., S7 Gázfutár, Stage Light Theatre Szociális Szövetkezet, Supersprint