Gaál mindent vitt a historicban

A D3-as kategóriát, a D korcsoportot és az FIA homológ autók versenyében az abszolútot is megnyert Gaál József és Gaál Ádám Opel Ascona B1900-zal a Fehérvár Ralin. Ennek ellenére a gödöllői Opel Gaál márkakereskedés párosa inkább azt emelete ki, hogy milyen jó volt a verseny, milyen jól működött az autó, és milyen jól érezték magukat.

IMG_3832 (Large)

„Igazán jó verseny volt” – mondta Gaál József. „Jó volt a rendezés, pörgős volt a verseny, az időjárás is kedvezett. Nagyon jól éreztük magunkat.”

„Jól hangzik, hogy mindent megnyertünk, de elég kevesen voltunk az FIA historic értékelésben. Ettől függetlenül mi ugyanolyan tempót mentünk, mint máskor. Nem az ellenfelek ellen akarunk versenyezni, hanem azért megyünk, mert szeretjük a ralit.”

079B4591 (Large)

„Most is a fiam navigált, aki gondoskodott róla, hogy egyetlen kanyart se spóroljak el. Mondta, hogy még gyorsabban, ne vedd el, itt nyomjad, ott nyomjad, átvágjuk, levágjuk. Ezt már megtanulta, csak az autóval meg velem nem beszélte meg. De nagyon ügyes volt. Szeretek vele versenyezni, és szeretném átadni neki az egészet, én meg majd a pálya szélén fogom osztani az észt.”

„Az autó nagyon jól működött. Érdemes volt a télen olyan sokat foglalkozni vele. A pályák elég porosak voltak és a fehér aszfalton is most mentem először, ami megtréfált az elején. Az E betűs utcai gumikkal nem volt könnyű menni rajtuk, de ilyen a rali, és azért szeretjük a ralit, mert mindig más.”

IMG_3833 (Large)

„Jövünk a következő versenyre, a Baranya Kupára is.”

További információ:

http://www.gaaloldtimermotorsport.eu/

http://www.opelgaal.hu/

Fotó: MHH Racing Team // Krózser Menyhért, FIA gokart Eb, Aragón

Krózser Menya jó formában kezdett az Eb-n

Jó formában érkezett Krózser Menyhért a KZ2-es FIA gokart Európa-bajnokság első hétvégéjére a spanyol Motorland Aragónban. Annak ellenére, hogy még sohasem versenyzett ezen a pályán gyorsan alkalmazkodott. Jól rajtol, annak ellenére, hogy többnyire külső ívről indult, mindig meg tudta őrizni a rajtpozícióját. Az eredményei kiegyensúlyozottak voltak, de a technikából valami hiányzott az igazán jó eredmény eléréséhez.

„Jó formában voltam és elégedett vagyok a teljesítményemmel – mondta a máskor többnyire önkritikus Krózser Menyhért. – A technika azonban nem állt össze, bármit csináltunk, több tized hátrányban voltunk.

Fotó: MHH Racing Team // Krózser Menyhért, FIA gokart Eb, Aragón

Aragónban most versenyeztem először. A pálya tetszett, széles, technikás, kifejezetten élvezetes. Gyorsan megtanultam, és az eredményeim is szinte egész hétvégén nagyon egyenletesek voltak. A csapat több dolgot is megpróbált, de nem jutottunk előbbre.

A rajtjaim jók voltak, szinte mindig kívülről indultam, ami ezen a pályán nagy hátrány, hiszen két jobbossal kezdődik, és ha nem tudsz besorolni, akkor több pozíciót is veszíthetsz. Én mindig megőriztem a pozíciómat.

Fotó: MHH Racing Team // Krózser Menyhért, FIA gokart Eb, Aragón

Az időmérőn és az első négy előfutamon végig egyenletes szintet hoztam. Az utolsó előfutam esős volt, gondoltam, hogy itt kevésbé számít a műszaki hátrány és egy kicsit kockáztattam, lila szektorom volt, a hétvége során először, de egy picivel többet kockáztattam, mint kellett volna és megforogtam. Ez volt az egyetlen hibám.

Az elődöntő jobban alakult, itt sokat tudtam előzni, de a döntőbe jutáshoz erősebb előfutamok kellettek volna. A csapat sem értette, miért voltunk ekkora tempóhátrányban. Bármit próbáltunk, ugyanannyi volt a lemaradásunk.

Fotó: MHH Racing Team // Krózser Menyhért, FIA gokart Eb, Aragón

Az eredménnyel nyilván nem vagyok elégedett, de úgy érzem, hogy amit lehetett, kihoztam a hétvégéből. Versenyzői pályafutásom során most vagyok a legjobb formámban, nagyon szeretnék már egy olyan versenyt, amikor csak rajtam múlik az eredmény, és megmutathatom a tudásomat.

Most egy hosszabb szünet következik és a nyár végén folytatódik az Eb Val Vibratában. Én már most készen állok.“

Krózser Menyhért, MHH Racing Team, KZ2 eredmények

KZ2-es FIA gokart Európa-bajnokság – 1. futam, Motorland Aragón (Spanyolország), 2024. július 5–7.

Résztvevők: 86
Időmérő csoport: 14.
Időmérő: 41.
EF előfutam: 14.
AE előfutam: 14.
CE előfutam: 13.
DE előfutam: 14.
BE előfutam: 26.
Előfutamok összesített: 44.
B Elődöntő: 15.
Elődöntő utáni összesített: 43.

Az MHH Racing Team együttműködő partnerei:

Metál Hungária Holding Zrt., Carsystem Hungária Kft., BDP – Brilliant Driver Program