Krózser elégedett

Akár dobogós helyezésért is versenyezhetett volna Krózser Menyhért és Papp György a Vredestein Miskolc Rali utolsó gyorsasági szakaszán, amikor azonban defektet kaptak. Mivel még elég sok volt a célig, a pályán kellett kicserélniük a kereket, ami a tönkrement emelő miatt meghiúsult, és a verseny feladására kényszerültek. Az MHH Team párosa ennek ellenére elégedett a versennyel, hiszen végig az élmezőnyben autóztak, rengeteg tapasztalatra tettek szert a Mitsubishi Lancer Evo IX R4-gyel, amelyet később kamatoztathatnak.

Krozser0900

Krózser Menyhért: – Nagyon jó kis verseny volt, nagyon jó mezőnnyel. Nekünk ez volt az első alkalom, hogy éles körülmények között mehettünk a Mitsubishivel és tudtuk, hogy be kell tartanunk a lépcsőfokokat. Ennek ellenére az élmezőnyben tudtunk autózni.

Sokáig az abszolút hatodik helyen álltunk, az utolsó előtti gyorsaságin feljöttünk az ötödik helyre és az utolsó szakaszon akár dobogós helyezésért is versenyezhettünk volna, amikor defektet kaptunk. Sok volt még a célig, ezért mindenképpen ki kellett cserélnünk a kereket a pályán. El is kezdtük, de tönkrement az emelőnk, így nem tudtuk felemelni az autót. Nagyon bosszantott a kiesés, de hát a rali már csak ilyen.

Sok pozitívuma volt azonban a versenynek. Először is nagyon jó a szervizcsapatunk, tökéletes autót kaptunk tőlük és hatalmas motivációt jelent ilyen háttérrel versenyezni. Két rövid tesztet leszámítva ez volt az első alkalom, hogy a Mitsubishit vezettem, úgyhogy egy nagy teszt volt a verseny. Sokat haladtunk előre az autó megismerésével, biztos vagyok benne, hogy a következő versenyeken még gyorsabbak leszünk.

Krozser9897

Az év elején is azt gondoltam, hogy az R4-es autóval az élmezőnyben lehet autózni, ezt a Miskolc Rali megerősítette. Nagyon erős és kiegyensúlyozott a mezőny. Nemcsak a technika számít, hanem az is, ki hogyan tud felkészülni a versenyekre, ott hogyan tud reagálni az adott helyzetekre. Szerintem komoly meccsek lesznek még az idén. A kiesésünk ellenére tele vagyok optimizmussal és várom a következő megmérettetést.

Az MHH Rally Team együttműködő partnerei: Metál Hungária Holding Zrt., Carsystem Hungária Kft., Cégcentrum Kft., Marvin Watches, R-M professzionális festékek, Bernardo Ecenarro festékek, Telmon Kft., Logiszerviz Kft.

További információ: www.menya.hu, www.facebook.com/menya.hu

Zsírpapa, Mészáros Sándor, Lada VFTS, Zemplén Rally 2024

Zsírpapa meghajtotta az Öreglányt

A tervezettnél rövidebbre, de nagyon jól sikerült Zsírpapa, Mészi és a GFV közös születésnapi bulija a Zemplén Rallyn. Az újjáépített VFTS kiválóan muzsikált, Zsírpapa jól meg is táncoltatta. A hármas (ez fontos) relé azonban meghibásodott, így az utolsó három gyorsaságit kihagyták. Viszont egyszer megverték Wirtmannt. Három másodperccel. 

„Képzeld el, jövünk le Mádról és elkezdett kehegni az Öreglány – vág a közepébe Zsírpapa. – A gyorsasági utána szerviz megnézte, nem találtak semmit. Bementünk a szervizparkba, kicseréltünk osztófejet, rotort, mindent. Semmi változás. Mondom, szerintetek végigbírja? Igen. Akkor go!

Zsírpapa, Mészáros Sándor, Lada VFTS, Zemplén Rally 2024
Fotó: Bittó Zsolt // Zsírpapa

Megyünk etapot, ott is keheg. Amikor kihagyott, akkor rányomtam egyet a relére és abbahagyta. De a gyorsasági előtt már megállt. Jöttek a szervizesek, de nem engedték be őket, be kellett gyalogolniuk, rövidre zárták a relét, azóta tökéletesen működik, de akkor már kikéstük az időnket és kiestünk.

Tudod mi a legszebb? Hogy a harmadik relé ment tönkre én meg az elsőt nyomkodtam, az indexét.“

Zsírpapa elszokott, de azért megverte Wirtmannt!

„Az Öreglány nagyon jó lett. A lengéscsillapítóján még puhítani kell egy kicsit, de ezt leszámítva minden nagyon zsír. Próbáltam rá vigyázni. Nagyon nyálkás volt az út, nem akartam bedobni, mint az előző VFTS-emet a Győr Rallyn. A körülmények mindenkinek egyformák voltak, én viszont szarul mentem. Vissza kell szokni a tempóhoz. 

Hallod, a régi VFTS-emmel a kis gyerek (Plesz Márk) úgy megvert. Nagyon bele talált ebbe a kocsiba. Nagyon ügyes volt. 

Zsírpapa, Mészáros Sándor, Lada VFTS, Zemplén Rally 2024
Fotó: Bittó Zsolt // Zsírpapa

Várjál már, mert mi meg Wirtmannt vertük meg, három másodperccel. Hát, öcsém, képzeld kapott hármat. Jó, egyszer és biztos volt valami gyíkja neki is, de a három másodperc, az akkor is három másodperc. Ne félj, egy évig ezt fogja hallgatni tőlem.

A verseny is jó volt, na de a szurkolók… 

„Nagyon jó verseny volt, én legalábbis jól éreztem magam. Jók voltak a pályák, kicsit hosszúak az etapok, de az nem számít. Anya lejött főzni, ettünk, ittunk, versenyeztünk. Mi kell még? 

A szurkolók is nagyon jók voltak, tök korrekt helyen álltak, integettek, élmény volt előttük versenyezni. Képzeld el, tréningen megyünk, egyszer csak megállítanak minket. Hát már péntek este kint volt a kemény mag sátorral. Dumáltunk velük, Meszes (Mészáros Sándor) ivott egy fröccsöt, azt mentünk tovább. Pont olyan volt, mint régen. Még most is libabőrös vagyok.“ 

Zsírpapa, Mészáros Sándor, Lada VFTS, Zemplén Rally 2024
Fotó: Bittó Zsolt // Zsírpapa

Szponzorok, család és ami igazán számít

„Most mondhatom a szponzorokat? Köszönöm az Etikett Print Kft-nek, a Box Print-FSD Packing Kft-nek, a GQS Kft-nek és az LS-P Kft-nek a támogatást, hogy rajthoz állhattunk a Zemplén Rallyn, a családomnak, hogy elviseltek, anyának, hogy itt volt velünk és istenieket főzött, mindenkinek, aki a versenyen dolgozott, a szurkolóknak, hogy szurkoltak. 

Hogy nem mentünk az utolsó három gyorsaságin, pont nem érdekel. Táncba vittem az Öreglányt, megforgattam, elfáradt a végére, de addig nagyon jó volt. Találkozunk, nem is tudom mikor és hol, de menni kéne még, mert nagyon be vagyok rozsdásodva. Majd nézünk valamit. Puszi a csajoknak.“