Krózser erősebb lesz Miskolcon

MHH Rally & Kart Team, Miskolc Rali (április 24-25.) előzetes

Egy évvel ezelőtt nagyon közel állt az MHH Rally & Kart Team, hogy dobogós helyen végezzen a Miskolc Ralin. Akkor, az utolsó gyorsasági szakaszon egy defekt megfosztotta őket ettől a lehetőségtől. Az idén Krózser Menyhért és Buchholz János a Mitsubishi Lancer Evo IX R4-gyel szeretne revansot venni, és jó eredménnyel zárni az Országos Ralibajnokság második futamát. A szezonnyitó Eger Ralin előfordult apró hibákat a csapat kiküszöbölte, túl vannak már egy teszten, illetve a verseny előtt egy további tesztet terveznek. Krózser szerint a felkészülésben nem lehet hiba, és erősebbek lesznek, mint a szezonnyitón.

Krozser2015027Eger (Large)

Három kérdés Krózser Menyhérthez

Mit vársz a Miskolc Ralitól?

Dobogót, természetesen. Szeretnénk gyorsabbak lenni, mint amilyenek Egerben voltunk. Ott sok apró hiba hátráltatott bennünket: a csapat is hibázott, én is. Az elmúlt hetekben azon dolgoztunk, hogy ezeket kiküszöböljük. Minden hibából tanulunk, folyamatosan fejlődünk. Eger óta volt már egy tesztünk és a verseny előtt fogunk tartani még egyet.  Sokkal erősebbek leszünk, mint a szezonnyitón voltunk.

Krozser2015062Eger (Large)

Mi lehet az MHH Team erőssége Miskolcon?

Szeretem a Miskolc Ralit, a pályákat, a környéket, a szurkolókat, a hangulatot. A pályák terén nem hiszem, hogy nagy meglepetés érhet minket. Egerben is elég változatosak voltak a szakaszok, Miskolcon is azok lesznek. A verseny egyik nehézsége lesz, hogy egy nap alatt rendezik, háromszor megyünk a pályákon, plusz a historic mezőny. Biztosan sok lesz a murvakihordás és a harmadik körre nagyon el fognak használódni a pályák. Három kör alatt az aszfaltos gyorsaságik legalább annyira el tudnak romlani, mint a murvások. Mi szeretjük az extrém körülményeket, úgyhogy talán ez az erősségünk lehet.

Mi a legjobb/legrosszabb emléked Miskolcról?

Az egyik legjobb emlékem, amikor az N3-as Hondával nyertünk. Miskolc valahogy mindig is munkás verseny volt számunkra. Akkor is nagyon meg kellett küzdenünk, volt műszaki hibánk, ebből adódóan én is hibáztam, de végül sikerült nyerni. Amikor egy eredményért ennyire meg kell dolgozni, az mindig emlékezetesebb marad. A legrosszabb egyértelműen a tavalyi verseny, amikor az utolsó gyorsaságin defekt miatt estünk ki, pedig versenyben voltunk az abszolút harmadik helyért.

Krozser2015005Eger (Large)

Az MHH Rally Team együttműködő partnerei: Metál Hungária Holding Zrt., Carsystem Hungária Kft., Cégcentrum Kft., Marvin Watches, R-M professzionális festékek, Bernardo Ecenarro festékek, Logiszerviz Kft.

További információ: www.menya.hu, www.facebook.com/menya.hu

Zsírpapa, Mészáros Sándor, Lada VFTS, Zemplén Rally 2024

Zsírpapa meghajtotta az Öreglányt

A tervezettnél rövidebbre, de nagyon jól sikerült Zsírpapa, Mészi és a GFV közös születésnapi bulija a Zemplén Rallyn. Az újjáépített VFTS kiválóan muzsikált, Zsírpapa jól meg is táncoltatta. A hármas (ez fontos) relé azonban meghibásodott, így az utolsó három gyorsaságit kihagyták. Viszont egyszer megverték Wirtmannt. Három másodperccel. 

„Képzeld el, jövünk le Mádról és elkezdett kehegni az Öreglány – vág a közepébe Zsírpapa. – A gyorsasági utána szerviz megnézte, nem találtak semmit. Bementünk a szervizparkba, kicseréltünk osztófejet, rotort, mindent. Semmi változás. Mondom, szerintetek végigbírja? Igen. Akkor go!

Zsírpapa, Mészáros Sándor, Lada VFTS, Zemplén Rally 2024
Fotó: Bittó Zsolt // Zsírpapa

Megyünk etapot, ott is keheg. Amikor kihagyott, akkor rányomtam egyet a relére és abbahagyta. De a gyorsasági előtt már megállt. Jöttek a szervizesek, de nem engedték be őket, be kellett gyalogolniuk, rövidre zárták a relét, azóta tökéletesen működik, de akkor már kikéstük az időnket és kiestünk.

Tudod mi a legszebb? Hogy a harmadik relé ment tönkre én meg az elsőt nyomkodtam, az indexét.“

Zsírpapa elszokott, de azért megverte Wirtmannt!

„Az Öreglány nagyon jó lett. A lengéscsillapítóján még puhítani kell egy kicsit, de ezt leszámítva minden nagyon zsír. Próbáltam rá vigyázni. Nagyon nyálkás volt az út, nem akartam bedobni, mint az előző VFTS-emet a Győr Rallyn. A körülmények mindenkinek egyformák voltak, én viszont szarul mentem. Vissza kell szokni a tempóhoz. 

Hallod, a régi VFTS-emmel a kis gyerek (Plesz Márk) úgy megvert. Nagyon bele talált ebbe a kocsiba. Nagyon ügyes volt. 

Zsírpapa, Mészáros Sándor, Lada VFTS, Zemplén Rally 2024
Fotó: Bittó Zsolt // Zsírpapa

Várjál már, mert mi meg Wirtmannt vertük meg, három másodperccel. Hát, öcsém, képzeld kapott hármat. Jó, egyszer és biztos volt valami gyíkja neki is, de a három másodperc, az akkor is három másodperc. Ne félj, egy évig ezt fogja hallgatni tőlem.

A verseny is jó volt, na de a szurkolók… 

„Nagyon jó verseny volt, én legalábbis jól éreztem magam. Jók voltak a pályák, kicsit hosszúak az etapok, de az nem számít. Anya lejött főzni, ettünk, ittunk, versenyeztünk. Mi kell még? 

A szurkolók is nagyon jók voltak, tök korrekt helyen álltak, integettek, élmény volt előttük versenyezni. Képzeld el, tréningen megyünk, egyszer csak megállítanak minket. Hát már péntek este kint volt a kemény mag sátorral. Dumáltunk velük, Meszes (Mészáros Sándor) ivott egy fröccsöt, azt mentünk tovább. Pont olyan volt, mint régen. Még most is libabőrös vagyok.“ 

Zsírpapa, Mészáros Sándor, Lada VFTS, Zemplén Rally 2024
Fotó: Bittó Zsolt // Zsírpapa

Szponzorok, család és ami igazán számít

„Most mondhatom a szponzorokat? Köszönöm az Etikett Print Kft-nek, a Box Print-FSD Packing Kft-nek, a GQS Kft-nek és az LS-P Kft-nek a támogatást, hogy rajthoz állhattunk a Zemplén Rallyn, a családomnak, hogy elviseltek, anyának, hogy itt volt velünk és istenieket főzött, mindenkinek, aki a versenyen dolgozott, a szurkolóknak, hogy szurkoltak. 

Hogy nem mentünk az utolsó három gyorsaságin, pont nem érdekel. Táncba vittem az Öreglányt, megforgattam, elfáradt a végére, de addig nagyon jó volt. Találkozunk, nem is tudom mikor és hol, de menni kéne még, mert nagyon be vagyok rozsdásodva. Majd nézünk valamit. Puszi a csajoknak.“