Nem volt szerencsés Krózser Menyhért és Papp György a Ciprus Rali második napján. A vasárnapi első gyorsaságin a fékpedál esett be, a másodikon a sisakátbeszélő romlott el, a harmadikon továbbra is fennállt a fékhiba, aminek következtében egy jobb 44-es kanyarban a szalagkorlátnak csúsztak. Az ütközéskor már nem volt nagy a tempó, de az autó olyan szerencsétlen ütést kapott, hogy a kormánymű eltört, ami miatt az MHH Rally Team párosa a kétkerékhajtású mezőny második helyéről a verseny feladására kényszerült.
„Nagyon nehéz napunk volt ma. Ésszel akartunk menni és mindenképpen célba akartunk érni” – mondta Krózser Menyhért. „Az első gyorsaságin beesett a fékpedálunk, a másodikon pedig elment a sisak átbeszélőnk, úgyhogy Papp Gyuri csak mutogatva tudott navigálni.”
„A harmadik gyorsaságin már végképp nem akartunk kockáztatni, spóroltunk a fékkel, de egy jobb 44-ben elment a fékhatás. Ráhúztam a kéziféket, de az már nem tudta megfogni az autót. Előbb a hátuljával eltaláltuk a szalagkorlátot, ami beforgatta az elejét is. Nem mentünk gyorsan, de a kormánymű eltört és a hátsó futómű is megsérült, úgyhogy nem tudtuk folytatni a versenyt. Ezt szerettük volna elkerülni, de hát ilyen a rali.”
Az MHH Rally Team együttműködő partnerei:
Metál Hungária Holding Zrt., Carsystem Hungária Kft., Cégcentrum Kft., Marvin Watches, R-M professzionális festékek, Bernardo Ecenarro festékek, Effekt 90 Kft. márkafüggetlen targoncaszerviz
További információ: