A D korcsoport második helyén végzett Leitold Károly és Bazsó Ildikó a Budapest Rallye Historic mezőnyében. A versenyt nagyon élvezték, ám a táv felénél, a szervizpark bejárata előtt alaposan rájuk ijesztett a Fiat 131 Abarth, a második körben pedig a hangosításuk ment el egy gyorsaságin, ám a problémát megoldották, és ugyanolyan időt autóztak, mint előtte hangosítással.
„Nagyon jó verseny volt, pörgős, igazi raligyorsaságikkal” – mondta Leitold Károly. „Az első két pálya a Fiatnak nem kedvezett annyira, a szűk, kihordásos út nem a hátsókerék-hajtás kedvence, de Lábatlan abszolút a miénk volt.
Az első kör végén, a szervizpark bejárata előtt kiesett egy csavar a befecskendezőnkből, amit nem értek, mert nemcsak hogy meg volt húzva, de még be is ragasztottuk. Először megijedtünk, hogy nagyobb a baj, de ahogy elkezdtük szétbontani, mondták a fiúk, hogy álljunk meg, megvan a hiba. Pillanatok alatt orvosoltuk és késés nélkül tudtuk folytatni a versenyt. Nagy szerencsénk volt, hogy pont a szervizpark előtt történt.
Ezt leszámítva az autó hibátlanul működött. A futóművünkkel nem vagyok teljesen elégedett, a Mecsek Rallye-ra ezen fogunk fejleszteni.”
„A második körben ért minket egy kisebb meglepetés, amikor elment a hangosítás” – veszi át a szót Bazsó Ildikó, navigátor. „Gyorsan rögtönöznöm kellett, és mivel a kiabálás nem sokat ér ebben az autóban, kézzel mutogattam végig, jobb vagy bal kanyar jön és hogy milyen erősségű. Egész jól sikerült, mert ugyanolyan időt futottunk, mint az előző körben. Mondtam is Karcsinak, hogy legközelebb kihúzom a hangosítást, és máskor is így megyünk.
Az idén ez volt az első versenyünk, így picit kiestünk a gyakorlatból. Vácon ugyan mentünk egy fél gyorsaságit, de ott sajnos a technika ördöge közbeszólt, és nem értünk célba, de most egy kicsit visszarázódtunk és még jobban rákészülünk a Mecsek Rallye-ra.”