Egerben végre választ kaphattunk a Szuper–2000 és az N4 speciális magyarországi erőviszonyaira. Ha csak a végeredmény tekintjük, akkor az látszik belőle, hogy két N-es Mitsubishi is megverte a legjobb Szuper–2000-est. A győztes Asi pedig 40 másodpercet adott a harmadik Janikának. Ha pedig Turi bukfenc előtti idejét nézzük, akkor ehhez még 15 másodpercet hozzáadva, közel egy perccel volt jobb a legjobb N-es a legjobb Szuper–2000-estől.
Vagyis a kérdés eldőlt: az N-essel meg lehet verni a Szuper–2000-est. A célban azonban sokan vélekedtek úgy, hogy az egri pályák kedveztek a leginkább az N-eseknek az S2000-rel szemben.
Az ifj. Tóth–Tagai kettős autóját felkészítő TRT műhely vezetője, Tagai Tamás szerint volt olyan gyorsasági, ahol Janika 56 másodpercet ment letiltáson, ami azt jelenti, hogy ekkor a Peugeot 207 végsebessége 174 km/h. Míg az N-es Mitsubishiknél ugyanezen a gyorsaságin mértek 228 km/h-s végsebességet is.
Ez azért elég sok. Még akkor is, hogyha a valódi különbség a két autó teljesítménye között nem olyan nagy, mint amit a fenti számsorból ki lehet olvasni. És persze azt is hozzá kell tenni, hogy mindemellett tény: a Szuper–2000-es autó a végsebességét leszámítva minden paraméterében jobb, mint az N-es, tehát biztosan volt olyan része a pályáknak, ahol az S2000-esek voltak előnyben az N-esekkel szemben.
A verseny után Asi, Herczig és Janika is azon a véleményen volt, hogy a következő versenyeken nem jelent majd a végsebesség ekkora különbséget a két kategória között.
És persze még azt is hozzá kell tenni a két kategória összehasonlításához, hogy az első két helyezett, Asi és Turi is nagyon jól és nagyon gyorsan mentek, nem a végsebességbeli előnyük miatt nyertek.