Sűrű program vár Vizin Lászlóra és Zsiros Gáborra, akik augusztus végén és szeptember elején két héten belül két IRC-futamon, a Barum és a Mecsek Ralin állnak rajthoz. A felkészülést már a Barum Rali előtti héten megkezdték egy teszttel, amelyen a Volkswagen Polo Szuper–2000-es új fejlesztéseit is ki tudták próbálni, valamint a beállítások terén is nagyot léptek előre. A munkát azonban egy tragédia árnyékolta be.
Vizin László: – Sajnos a legutóbbi IRC-futamunk óta a csapatunk elveszítette egy tagját. Andreas Waldherr, aki a Volkswagen Polo S2000-esünket építette és akitől nagyon sok segítséget kaptunk, egy munkahelyi balesetben elhunyt. Ezúton is szeretnénk részvétünket nyilvánítani a családja és hozzátartozói számára.
– Az osztrák csapattal továbbra is nagyon jó viszonyban vagyunk. A Barum Ralira megkaptuk Andreas motorját, ami sokkal erősebb, nyomatékosabb, mint amivel a Jalta Ralin mentünk. Mind a két IRC-futamunkra eljön velünk a mérnökük és a szervizkamionjuk is, ami a tartalék alkatrészek szempontjából nagy segítség.
– A héten tartottunk egy hatvan kilométeres tesztet, ahova az osztrák Volkswagen Motorsporttól jött egy mérnök. Folyamatosan állítottunk az autón, minden alkalommal változtattunk rajta valamit. Jaltához képest egy centivel magasabbra emeltük a karosszériát, mert a Barum Rali pályái rosszabb minőségűek. Szerintem sokat léptünk előre az autó beállítása terén, bízom benne, hogy sokkal versenyképesebbek is leszünk.
– Mi kedden utazunk ki Csehországba, de navigátorom, Zsiros Gabika már Németországban van, ahol Turán Fricivel vesz részt a Deutschland Rali vb-futamon. Onnan nem is megy haza, hanem egyenesen Csehországba jön. A Barum Rali után két héttel lesz az idei harmadik IRC-futamunk, a Mecsek Rali, aminek nagyon örülök, mert sokkal jobb két héten belül újra autóba ülni, mint háromhavonta.
A csapat együttműködő partnerei:
AXIÁL KFT., HÓD-MEZŐGAZDA ZRT., VALKON 2007 KFT., MANAX, KAMARÁS-DUNA KFT.