A D csoportot és az abszolút értékelést is megnyerte Wirtmann Ferenc és Kerekes József az Országos Historic Rallybajnokság ötödik futamán, a Győr Rallyn. A Ford Escort Mk II-essel az első napon autóztak ki megnyugtató előnyt, így másnap, a kevésbé autókímélő pályákon már beosztással tudtak menni.
„Végre elmondhatjuk, hogy sima versenyünk volt – mondta Wirtmann Ferenc a célban. – Már az Eger Rallyn is volt egy kis olajfolyásunk a motortérben, amit a főmérnökúrnak, a Győr Rallyra sem sikerült megszűntetnie, viszont a féket meg tudta védeni attól, hogy ráfolyjon az olaj. Egyszer volt egy kis fékmelegedésünk, de ezt leszámítva, tökéletesen működött az autó.
Az már a verseny előtt látszott, hogy a vasárnapi pályák jobban igénybe veszik az autót, ezért úgy gondoltuk, hogy az első gyorsokon egy kicsit megnyomjuk, megpróbálunk nagyobb előnyt kiautózni, amit vasárnap be tudunk osztani. Így is történt.
Az biztos, hogy a D csoport és a D3-as kategória bajnokságát is vezetjük, de majd a jövő héten Joti kiszámolja, hogy állunk pontosan. Majd a Nyíregyháza Rally rajtjában megmondja, hogy mennyire kell nyomnom.“
Kerekes Jotit – ahogy a verseny előtt mesélt róla – ezer emlék fűzi a győri versenyekhez és a jelenlegi pályákhoz. Ezúttal sem kellett csalódnia.
„Nagyon vártam Tényőt és Olaszfalut. Régen versenyeztem rajtuk és akkor elég sok kalandunk volt itt, de most sikerült mindegyik pályán célba érni – nevet Joti. – Nagyon élveztem őket. A Rábaring most sem lett a kedvencem, bár navigátori szempontból elég munkás pálya. Sok az egyforma kanyar, a csiki-csuki, erősen kell koncentrálni, hogy ne hibázz.
Érdekes volt Csesznek, ami gyakorlatilag a 82-es főúton zajlott. Pályabejáráskor nem értettem, de a versenyen egész élvezetes volt ez a pálya is. Jó verseny volt, szeretnénk Nyíregyházán ugyanilyen jól zárni a szezont.“
A Textura Sport Club partnerei: Grawe Életbiztosító Zrt., Textura Zrt., Valvoline és Sonax