A historic-értékelés abszolút hatodik és kategóriájuk második helyén végzett Wirtmann Ferenc és Barna György az osztrák Rebenland Ralin. Mivel a verseny az osztrák, a CEZ- és a Mitropa-kupa historic-értékelésébe is beszámított, amely bajnokságok különböző szabályok szerint zajlanak, csak a hét elején derül ki, pontosan hány CEZ-pontot gyűjtött a magyar páros.
„Nagyon jó verseny volt, rettenetesen élveztük” – mesélte Wirtmann Ferenc. „Jó minőségű, keskeny pályák voltak, rengeteg felhordással, időnként hófalakkal és nagy szintkülönbségekkel. Majdnem ezer méter magasra mentünk fel, a másik oldalon pedig onnan jöttünk le. Mind a kettő elég izgalmas volt. Többször előfordult, hogy száraz aszfalton mentünk, bekanyarodtunk és hirtelen egy saras, jeges, lefagyott részen találtuk magunkat.”
„A verseny elején csak bóklásztunk, de aztán egyre jobban belejöttünk, kiváló felkészülés volt az Eger Rali előtt. A körgyorsaságin annyira belejöttünk a versenyzésbe, hogy egy körrel többet mentünk, ami 12 percünkbe került. Legnagyobb meglepetésünkre a verseny végére majdnem minden ellenfelünkön behoztuk a hátrányunkat.”
„A historic abszolút értékelésében négy Porsche végzett az élen. Őket nem lehetett megverni, nagyon jó versenyzők, nagyon jó autókkal indultak, és ők az osztrák szabályok értelmében versenygumit is használtak.”
„Nagyon kellemes meglepetés volt legnagyobb ellenfelünk, a cseh Ales Jiratko, akinek a testvére volt Leo Pavlik navigátora. Rengeteget versenyeztünk egymás ellen, és sokat jártam ki hozzájuk alkatrészért. Ő egy 2002-es BMW-vel indult. Az első gyorsaságikon vert minket, aztán mi voltunk a gyorsabbak, de amikor 12 perces előnyt adtunk nekik, azt már nem tudtuk behozni. Hivatalosan mögöttük lettünk másodikak, de ők a Mitropa-kupa szabályai alapján versenyeztek, versenygumikkal, ami a CEZ-ben nem megengedett. A rendező hétfőre ígérte, hogy tisztázza a CEZ-értékelést, de bárhogy is legyen, nagyon jó versenyen vettünk részt, és ha ezért még CEZ-pontokat is kapunk, az csak hab a tortán.”
„Nagy örömünkre szolgált, hogy velünk volt a versenyen az Escortunk felkészítője és gondozója, Léhi Sanyi, akire nagy szükség is volt. Az egyik gyorsaságin kitekeredett a váltóolaj betöltőnk és az összes olajat kiverte. Ezért váltót kellett cserélnünk, szerencsére volt rá időnk.”
„Két hét múlva Egerben találkozunk.”
A Textura Sport Club partnerei: Grawe Életbiztosító Zrt., Textura Kft., Beanett Bt. Munkaruházat, Iharos és Goller Kft., Kumho