A Győr Rallyn szerette volna kipróbálni Zsírpapa új Lada VFTS-ét, de addig óvatoskodott, hogy az árokban kötött ki. Szerencsére sem neki, sem navigátorának, Mészáros Sándornak nem esett baja, a Zsiguliról ugyanez nem mondható el.
Négy gyorsasági rendben lezajlott a Győr Rallyn, az ötödik, Olaszfalu–Tés közötti szakaszon egy kihordásos enyhe jobbosban úszott el a VFTS hátulja, a jobb eleje leakadt az árokban, ami 180 fokot fordított az autón, és végül a bal hátuljával esett be. A Lada annyira megsérült, hogy nem tudták folytatni a versenyt.
„Először is szeretnék elnézést kérni a szurkolóktól, mert egy igazi bal**** voltam, de nagyon nagy – kezdte Zsírpapa. – Most készült el az új VFTS-em, aminek sokkal merevebb a karosszériája, mint az előzőnek volt, ezért olyan, mintha egy másik autóba ültem volna.
Sokat dolgoztunk rajta, ezért úgy voltam vele, nem rúgom szét az első versenyen, hanem óvatosan megyek, kiszolgálom a szponzoraimat, a szurkolókat, én meg kitapasztalom, hogy megy az autó, és majd Nyíregyen jól megverek vele mindenkit. Erre bedobom az árokba.
De nem ám azért, mert gyorsan mentem. Nem! Azért, mert nem mentem a saját tempóban. Jó, volt egy kis kihordás a kanyarban, de a rally ilyen. Állni kell a gázon, rúgni neki, aztán majd kihúz. Ha ezt tettem volna, állítom, hogy nem esünk be.
Egy hibátlan karosszériából építettük az autót, én meg az első versenyen összetöröm. Nagyon mérges vagyok magamra. Megcsináljuk, ezzel nincs is baj, egy versenyautónál normális, hogy néha karosszériázni kell, de így Nyíregyen szinte biztos, hogy nem tudok menni vele. A Szilveszter Rallyt tudom ígérni.
Sajnálom, hogy nem lehettem ott minden gyorson, de megígérem, ilyet még egyszer nem csinálok. Ha rajthoz állok, akkor rúgni fogom neki.
Zsírpapa támogatóit ezúttal külön soroljuk fel: Etikett Print Kft., Box Print-FSD Packing Kft., GQS Kft., Material-Plastik Kft. és Vestin Equity Kft.
„Tőlük és a szurkolóktól is elnézést kérek, a Szilveszter Rallyn mindent bepótolunk.“