Győzelemmel debütált Zsíros Imre és Erdélyi László a historic rali szakágban, miután Lada VFTS-sel megnyerték a Budapest Rali R1-es kategóriáját, a historic abszolút értékelésben pedig harmadikok lettek. Zsírpapa kilenc hónap, míg navigátora, Erdélyi László egy év után ült újra versenyautóba, így aztán érthető is, hogy a verseny minden méterét élvezték. Nem járt ilyen sikerrel Hajdú Gábor és Diós Dániel, akik a harmadik gyorsasági szakaszon rámentek egy teherautó-gumira és kiszakították a VFTS futóművét.
Zsíros Imre: – Nagyon-nagyon jó volt! Az első körben kicsit óvatosan kezdtünk, mert már elég régen ültünk autóban. A ritmusunk jó volt, a tempónk még nem. Lábatlan volt a harmadik gyorsasági, amit ismerek. Ott mondtam az öcsémnek (Hajdú Gábornak), hogy ing, gatya. Nekünk ing lett, neki gatya, mert ráment egy teherautó-gumira és kidöntötte a futóművet.
A második körben belehúztunk. Kopott gumival mentünk az egész verseny alatt és lapjával érkeztünk mindenhová. A második körben már ugrálva vártak a szurkolók.
Kalandunk nem volt, viszont majdnem elfogyott a benzinünk. A szüreti mulatság miatt nem tudtak feljönni a szervizeseink a tankoló zónába. A gyorsaságin nem kíméltem a fogyasztást, az utolsó etapon viszont már nagyon necces volt, hogy nem érünk el a szervizautóig. De aztán megláttam a spurisokat és kértem tőlük három liter benzint, amivel megmentették a versenyünket.
Nagyon örülök a győzelemnek és a harmadik helynek is, de a legjobban annak, hogy itt lehettem és autózhattam egy jót, mert már nagyon hiányzott a VFTS.
A csapat együttműködő partnerei: LÉZER Irodatechnika, Saldo Irodatechnika, ZS-M Team Parketta, www.ladabolt.hu, a családjaink és minden VFTS-szurkoló