Hét év után tért vissza a Citroën Hungária az Országos Ralibajnokságba. Bútor Robival korában több bajnoki címet nyert importőr ezúttal egy Citroën DS3 R3-ast indít, amely a Team Bútor Robi műhelyében készült, Bútor lesz a csapatvezetője, de Krózser Menyhért és Lovay Miklós próbálják sikerre vinni.
A bemutató alapján nem sok kétségünk lehet a felől, hogy a csapat a kétkerékhajtásúak között akar a legjobb lenni, és ezért mindent meg is tesz.
„A célunk teljesen egyértelmű: meg akarjuk nyerni a bajnokságot. Az autó és Menya személyében a versenyző is abszolút alkalmas erre a feladatra” – mondta Bútor Róbert.
„A DS3-as a mi műhelyünkben épült és én is kipróbáltam a teszten. 1997 óta versenyzem elsőkerékhajtású autókkal, amik közül messze ez a legjobb. Először is nagyon jó motor van benne, az R3-as kategóriában egyedülállóan nem kétliteres szívómotorja, hanem 1,6 turbója van, amivel 210 lóerős és 350 newtonméter a nyomatéka. Óriási előnye, hogy míg a kategóriatársak végsebessége 174 km/h, addig a DS3-as 192-vel megy. Ez főleg az olyan gyors pályákon, mint amilyen a szezonnyitó Eger Ralin lesz, szinte behozhatatlan előnyt jelent. A váltóját a Citroën C4 WRC-jéből alakítottak ki. Elektronikus vezérlésű, a versenyző egy ujjával is képes váltani. R3-ban nincs más autóban ilyen váltó.”
„Ebben a kategóriában jellemzően utcai autókból építik a versenyautókat, ami miatt elég nehéz a súlyhatárra levinni őket. A kategória minimális súlyhatára 1080 kg, a mi autónk 1085 kg úgy, hogy tíz kiló plusz súly van benne.”
Az autó tehát abszolút ütőképes és Krózser Menyhért személyében is jó kezek közé került. „80 km-es teszten vettünk részt az autóval, fantasztikusan jó kocsi, nagyon tetszik, és alig várom, hogy Egerben mehessek vele” – lelkendezett Menya. „A rali technikai sport, bármi előfordulhat, de a csapat minden tagja és én is a bajnoki címet akarjuk megszerezni. Úgy gondolom, hogy ezzel az autóval és ezzel a háttérrel erre minden esélyünk meg is van.”